Six more days to go! :D

Gday! :D idag är det:
dagar kvar till Paris!!!

Håller redan på att dö av resfeber. Är så otroligt otålig när jag ska resa. kan knappt bärja mig. :D
Idag har vi börjat på byxor i mönster, gaanska komplicerat men än så länge verkar jag ha gjort rätt. Snart har jag en egen intruktionsbok om hur jag syr olika kläderplagg. Tycker verkligen om mönsterkonstruktion. Det är mycket pet och noggranhet med linjalen, men det blir ett sånt resultat. :)Sen var det formgivning och vi ska göra en Inspirationsbok. Mycket intressant enligt mig och Anna. Vi var på Nationalmusset förra veckan och vi ska göra en bok om inspirationen vi fick när vi var där. Smått invecklat, men det ska bli kul. Tänkte göra en bok i fina färgade papper och ha många bilder, skisser och material. Pappas kamera är fortfarande försvunnen, är nog en bra ide om jag frågar honom själv vart den ligger. o.O

Efter skolan gick jag till centrum och shoppade lite saker från H&M. Fick med mig en bustiere(som btw ger en schysst push-uo ;)) fina små söta örhängen och en basker till Paris. Tänkte att jag bara måste ha en basker när jag åker till Paris. Jag vet att alla kommer säga "typiskt turist" men "it was a french manicure, beacuse you got it in Paris. ;)

Now Im off to bed! :)

xoxo Lullu


Hmmm lite sugen på cola....


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu