Te, ostknäckemackor,alvedon, antibakteriell, te å halsduk= förkylning av dess like

Goooood morning! :)
Sitter(faktiskt) med mitt te och min nyss gjorde knäckemacka. Orkar inte tina bröd från frysen. :P  Skulle egentligen ha stannat hemma, men kom jag på att jag har hantverksteknik och idag är enda chansen att sy den och jag har en del tyg i skolan så jag får dra mig dit och spraya på alkogel var femte minut. Ska dra hem på lunchen för att jag antar att jag är rätt död då. :) Btw så har jag glömt min kamera hos min fader och luckan till batteriet är ändå helt wacked så det blir snålt med bilder. Ska spara till en ny och köpa en kamera som min pappa har. En enkel digitalkamera fast den är JÄTTEbra på att ta bilder. Ska kolla upp vad den heter och pris etc. Nu måste jag fortsätta vidare så att jag hinner med allt jag måste göra. Bloggar från skolan! :)

xoxo Lullu


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu