woop woop woop

Ciao Alunos! Är bajstrött så jag ska bara kolla busstidern, tvätta ansiktet borsta tänderna och krype mig till sängs och somna till Scrubs. ^^ Hade tänkt ta ett fint litet foto på min smink-lampa eftersom att jag är väldigt nöjd med den och jag säger det att det finns inget bättre än en tvättäkta smink-lampa. ;) Meen jag hittar inte kameran så det får blir imorron eller så skippar jag det. Anyway, har kärnämnen imorgon så det gäller att lägga på ett kol. Jag har ingen aning om hur jag ligger till så det är dags att se till att alla läxor och skit är inlämnade. :P Nej nu är det puss på pannan och godnatt. :)

xoxo Lullu


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu