znark......

Allo! En sömnig Lullu sitter i skolan och har lite paus mellan detaljsömn. Flyttade hem till papi igår och han hade tagit bort min gamla säng och satt upp smink-lampan! yäyäyäy åt det. :D Köpte lampan för typ ett halvår sen och har inte orkat fixa den. :P Så nu ska jag å papi till IKEA nån gång i veckan och inhandla lite nya saker. :) Blir ingen träning idag eftersom att jag har glömt kläder och mat. Är så himla virrig och kan inte hålla koll på tider och dagar så det blir lite tokigt då och då. (: Nu ska jag dra mig mot sysalen så tja så länge. ;)

xoxo Lullu


Vore skönt att ta en promis med hunden...


Photo by Vendela Moen



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu