BagLady

Jag håller på att sy en ganska enkeldesignad väska som är smal på bredden men ändå som ett A3 papper. Såg en tjej som hade en Dior väska som var så snygg så jag inspirerades och designade min egna! Det är mycket kvar att göra, men jag har fått ihop själva "väskan". Allt som saknas är silverbokstäver jag ska sy på med mina initialer plus en överdel där hantaget ska vara i läder!


Här nålar jag ihop sid-delen och ena långsidan!
Under arbete..

Nu har jag hoppat fram en bit. Men när jag är fokad så är det svårt att pausa å ta ett foto. Men såhär ser själva grunden ut!

xoxo Lullu



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu