En helt enkel fredag

Tjja klockan är ju 14 minuter över tolv. Men vem bryr sig egentligen. :P Idag invigde jag våren med klackskor på fötterna och en tunn sommarklänning. :) Efter skolan gick jag å Textila tjeyerna runt i affärer och jag fick med mig två underbara plagg från Monki. Bilder kommer imorgon! ;) Efter en fika/lunch på Waynes drog vi till Viktoria och såg Black Swan. Som jag förstått är det många som har antingen eller åsikter om denna film. Vissa tycker att filmen är urdålig. Andra tycker att det är den bästa som gjorts. Jag kan säga det att en film har aldrig påverkat mig så mycket som denna. Både positivt och negativt. Eller ja, var lite skakis(ärligt talat) efteråt, men det har lugnat mig. Allting var så, så perfekt. Perfekt är ingetk, men det klickade så bra med min filmsmak!

Resten av dagen har jag inte gjort ett endaste dugg. Bara varit. Vilket har varit ganska skönt. Käkade middag med Bror och Wisam(min brorsas kompis) Nu har jag bakat en kladdecake och laddar upp med ett stort glas mjölk å en film. ^^ Ha det!

xoxo Lullu

Hade lite svårt att välja skor imorse :P
En snabb bild på kvälls/nattfikat! :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu