Idag typ.!

Hoho!
Nu kan jag äntligen ligga i sängen å mysa med laptopen med internet som fungerar! Har haft liiite abstinens eftersom att jag vill uppdatera om en del grejer. Idag var jag å le klass på Folkets/Dansens Hus och var på ett slags seminarium. Vissa föreläsningar var jätteintressanta och roliga att lyssna till och vissa var sådär. Eller det var ju hur mycket information och så mycket viktigt som föreläsarna tog upp. Vi är bara inte cut out för att sitta 4 timmar och lyssna. Men over all tycker jag att det var både bra och dåligt att vi gick dit.

Efter skolan traskade jag till Ohlssons och köpte lite fejkskinn till min väska. Gick på 17 spänn så jag brydde mig inte ens om att använda min rabatt från skolan.. :P Så jag har suttit större delen av kvällen bänkade framför symaskinen och AIK/DIF matchen. Jag är inget vidare bra fotbollsfan, men det här var fanimig den segaste match jag sett! Jaja, inget att göra åt det. Var bara glad att målisen räddade målet i slutet av matachen. Men nu tycker jag att det ska vara mer bilder och mindre text! Over and OUT!

xoxo Lullu



Mami har varit i Tallin på jobbresa och när jag kom hem hade hon lämnat en awesome ögonbrynspenna från Lancome. Eftersom att jag använder det flitigt! Plus en nagelfil med Krystaliserad Swarovski element. Eller det stod iallafall: Made with chrystalized Swarovski elements. Tyd det hur ni vill!
Tack söta rara mami! 


En update om min väska! Inte långt kvar nu, men är redan nöjd!


xoxo Lullu



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu