TjaTja!

Klockan är 18:22 och magen är full med kladdkaka. Det får bli en kvällsmiddag framför min Wii blackbox! Har pluggat och hållit på med för mycket grejer så min stackars blackbox har fått stå å damma. Men nu jeklar ska jag köra Mario Cart så att dammen yr! Apbropå yr, jeeeeklar vilket väder. Det började med en del blåst och enligt Annas väderlek från Ajfånen skulle det bli storm. Mitt  svar:
"Vafan, alla säger att det ska bli storm hela jäkla tiden. Bara för att det blåser är det storm. Bara för att det snöar är det storm. De bara säger så för att något ska hända i det här landet.."

Jag tar det lite tillbaka! :P

Ikväll ska jag skissa på min kollektion tills pennan blöder. Förresten så skissade jag en muskulär superhjälte torso. Det var iallafall vad instruktionsvideon hette på youtube. Det var första gången jag någonsin ritat en kropp seriöst.
Here's the result!




xoxo Lullu


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu