3435677545 cm djup snö

Goder morgon! :)
Inatt har det snöat helt galet, men jag orkar inte riktigt bli arg. Såklart är jag trött på kylan å snö, men vad kan jag göra åt det? (: Förkylningen har ännu inte riktigt brutit ut så det tar en jäkla tag innan jag blir sjuk. Skulle ha tränat med Dm laget idag men eftersom att jag höll på att dö på löpbandet igår(jag promenerade) så är det inte en sådan bra idé eftersom att nästan hela kollektivtrafike är avstängd. :S Attsan! :/
Nu väntar väntar jag på min stackars mami som är ute å drar runt hunden i ovädret. Mammor är det bästa som finns! <3
xoxo Lullu


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu