A jar of inspiration

Tja!
Tar en lite pluggpaus från engelskan. Har suttit en timme med den nu och den börjar bli klart! (: Är väldigt nöjd med min text, hoppas att läraren håller med mig.. ;) Imorgon är det Mönsterkonstruktion, formgivning, matte. Ska redovisa min designade stol. Ville göra en prototyp, men har ingen ståltråd hemmna så jag får nöja mig med en skiss och en orginalritning. Det ska jag även jobba på ikväll. Så jag måste fortsätta nu med engelskan för att komma i säng någorlunda i tid. (:

xoxo Lullu


Det går inte att plugga hårt utan nutella!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu