And I miss your ginger hair and the way you like to dress

Tänkte planera vad jag ska ha med mig till Jönköping, men är på tok för trött. Saknar systern min så himla mycket just nu! Om bara en dag står vi där vid bussen och kramas å pussas. :* Alltid saknar man någon. Liksom en kompis, familj, en plats etc. Men när man saknar någon så att man får en tung sten över bröstet och man känner att man måste till den personen just nu måste vara något helt annat än att sakna någon. Det måste finnas ett annat ord för det. 

Jag blir ju så lycklig när vi träffas. Precis den stunden när vi liksom står där nära mittemot varandra och kramar varandra hårt kan få en att gråta av lycka. Bara för att hon är söstra mi!





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu