Chokladkaka med nutella- den enda riktiga meducinen! ;)

GoddaY! ;)
Nyss kommit hem från ännu en lång dag.. Hade mönsterkonstruktion och det var ASsvårt. Vi håller på att rita mönster till skjorta och det är verkligen svårt! Hade formgivning och det var superkul som vanligt! :D Vi ska designa en stol med ett speciellt mönster.. Spennande :K Köpte även tyg till min skjorta som jag ska handtvätta lite senare. Anna(my friend) ska färga håret rött idag. Kommer att bli skittufft ;) Nu längtar jag ännu mer efter att få klippa mig!!
Än så länge händer inget spännande så jag lägger upp dagens bilder. :)


Frulle


Hårband ^^


Facelookfacebook


Fina Alice och Anna <3 Alice: bortaitanken.blogg.se


Mentorstid!


Väskaaaaah!



xoxo Lullu



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu