Dimmy day

Tjo
Idag har jag kört på i skolan som vanligt. På mönsterkonstruktionen gick vi igenom hur man lägger till knäppkant, rita ut knapphål och belägg etc. :) Efter sportlovet är det prov i svenska, mönster, matte och säkert i något annat ämne så jag kommer nog inte vara så ledig. Min datakunskapslärare var ledig så vi fick sitta och göra våran egen powerpoint presentation om ett valfritt ämne. Jag valde förstås Coco Chanel ;) En av mina största förebilder!

Hade redovisning av min hängstol i form av en romantisk fågelbur. Måste ta en bild på min orginalskiss och visa senare! Redovisningen var en utav de flummigaste redovisningar jag varit med om. Kunde verkligen inte sluta skratta när jag skulle förklara varför jag döpt stolen till Sonja. Min kompis Josefine satt och skissade på sin stol förra veckan och funderade på att döpa sin stol till Ove Sundberg för att hon var så irriterad på stolen. Jag som satt bredvid tyckte att det skulle vara en rolig idé då att döpa min hängstolsfågelbur till Sonja Sundberg. Mycket roligt om ni har sett Solsidan! ;)

Sedan har inget speciellt hänt. Imorgon är det sista gången på gymmet med skolan.. :'( Så jag ska peppra på son f-a-n!!! :D Får skynda mig hemåt som vanligt och hämta tvillingarna. God natt och sov sött!

xoxo Lullu


Har inte sovit med nalle sen jag var sex-sju. Nu kan jag inte släppa den. :S


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu