Glues for Shoes

Hejhej i rutan!
Kom ganska nyss hem från stan. Jag å pappa flanerade runt på Östermalm och i Sturegallerian. Kollade i affärer och fikade på Café Fresco

Jag tog en jordgubbsmacarone och en Macchiato. Far min tog en underbar god semla. Dock kan jag inte äta semlor om inte grädden är laktosfri vilket är väldigt ovanligt. :/

Efter fikat gick vi förbi Belle Shoes. De hade rea så jag var ju tvungen att gå in och kolla. Slutade med två nya vackra underbara söta skor som min älskade far betalade!! :D Blev jag lycklig eller blev jag  lycklig! :D


Svarta med ett spänne sidan. :)


..och ett par ljusrosa med pärldetaljer på tån! :D

Dagens Outfit

Svart långklänning från Gina uppdragen med en knut över höften.

xoxo Lullu






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu