Happy Valentines day!

Goddagens människor!
Är väldigt trött så jag tror inte att det blir mer inlägg idag: Hade världens mysigaste alla hjärtans dag. :D Nästan halva klassen hade bakat så vi fikade två ggr idag i skolan. Jag gillar´t! ;) Vi firade också Jossan som numera är 18. Tycker själv att det är supersoft. Kan man sitta å vina med sina vänner. Höll nästan på att börja ett bråk med en busschaffis idag, men jag kände på mig att jag skulle reta mig alltför mycket på honom så jag lät det vara. Har verkligen ingen lust att förstöra min dag. ^^ Nu ska jag dö i soffan. Pösssssssszzzzzz
xoxo Lullu



Postat av: Suneeta & Chanel

Fin bild!

2011-02-20 @ 11:05:38
URL: http://chanelsuneeta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu