Its Monday people

Goddagens!
Känner att uppdateringen har varit låg, men whateva. :) Idag har jag haft Hantverksteknik som vanligt. Det går framåt med mig egendesignade blus. Jag gjorde en touile* till att börja med och märkte att det är en hel del saker som jag måste justera på min blus. :) Kom hem. Åt lite paj. Asgött! Nu är det Matte och Svenskaplugg som gäller. So long people!
xoxo Lullu
*Touile=ett provplagg man syr innan jag syr orginalplagget. ;)
Mysfaktor ^^
Dagens hand och outfit: Magtröja från Thailand, Brallor från Gina ;)
U can't be fabulous every day!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu