Lil' some of this, lil' bit of that

Hello people!
Med magen fylld av tacos och kladdkaka hälsar jag från Sveriges kristna stad! Har suttit och kollat på Ringaren i Notre Dame och Road Movie. Två mycket bra filmer!! Imorgon tar jag å Silly en runda förbi hennes skola innan vi drar till Erikshjälpen och ska klä skyltdockor. 

Det är nämligen så att min syster och ett gäng ungdomar har startat en grej att de har en "trendhörna" där dem klär skyltdockor då. Sen när kläderna säljs går pengarna till en insamling som samlar in pengar för skolor i Sudan. Mer kan ni läsa på deras blogg! 

Tar med kameran imorgon och fotar om jag får tid. So long, superman kalsong.

xoxo Lullu






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu