Man ska slå på stort dan innan Lill-Lördag!

HALLOJ! :)
Har precis satt i mig en hotamerican chicken, med mozzarellasticks! Så underbart gott. Älskar Älskar ÄLSKAR Max. Det är inte många som tycker om Max, men jag gör det iallafall! :I

Idag har jag haft Sv, Ma, Eng å elevråd.. -.- Supertråkigt och toppat med det huvudvärk under heela dan. *usch* Men söta rara papi bjöd mig på Max så det är mycket bättre nu. Tog ett varmt bad(som vanligt :D) efter skolan och nu har jag bytt bena. Så nu har jag mittbena tills vidare. Ska försöka ha alla frisyrer jag kan innan jag klipper mig!

Jag ser så mycket framemot att klippa mig, men samtidigt blir jag så orolig att jag kommer att ångra mig sjukligt mycket om jag gör det. Men jag ska boka tid nästa vecka. Antingen hos Bobbys, Toni and Guy eller ett ställe i Upplands Väsby där jag klippte mig sist(fyra år sen :P) Och sen bara KÖRA! :D



Facelook







Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu