Mormors nya blogg! :D

Tjatja!
Sitter och instruerar min käre mormor hur man bloggar eftersom att hon har skaffat sig en egen blogg! 83 år: smsar, facebookar och bloggar. Det är min uppdaterade mormor det! ;) Idag har jag sparkat boll som en galning. Drog hem till mormor å Erik och åt en halv limpa, dog i soffan, drog till Vi och köpte 700 gram godis för imorgon! Satsar inför Romme. Ska upp klockan fem så jag ska gå å lägga mig snart. ;) Ska hoppa in i duschen. Annars är det inget intressant som händer. MEN om bara några få dagar klipper jag mig! Längtar verkligen. Många av mina nära och kära gör inte det men vad ska de göra ¨t saken. :K mahahaha! (: So long folks! Har med mig kameran så jag lägger upp lite skidbilder imorrn!

xoxo Lullu



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu