No long since

Tjaa!
Har verkligen inte uppdaterat bloggen på länge. Saknat det ganska mycket. Det är helt sjukt hur beroende man kan bli av att blogga. :S
Idag ska jag träffa min Ulla Bella(haha) vid elva tiden. Vi drar in till Vällingby och kirrar lite latte och kanske ett klädesplagg också. Nu har jag fått studiebidraget och jag hoppas att det är tomt när jag kommer hem. :P Igår såg jag på film hela dan innan jag fick rusha till Amanda som jag B-day dinner! :) Asamysigt! Satt i hennes kök å rökte lite vattenpipa, käkade goudis och snackade. :D Ska sno lite bilder från Cecilia senare! ;)
xoxo Lullu

Postat av: Styleformen

sv; Tack! Följ mig på bloglovin om du känner för det. Kram :P

2011-02-20 @ 10:55:33
URL: http://styleformen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu