Smuttar på julmust ;)

DÅ var det klart. Bokat klipptid på Toni&Guy. Vilken dag säger jag inte eftersom att jag håller det hemligt för mina vänner. Nördig? JA! Men det vore roligt att se hur lång tid det tar innan alla känner igen mig :P

Idag var jag på Öppet hus i skolan. Pratade och gick runt tills halsen och hälarna värkte. Efteråt gick jag och Cecilia till Konsum och köpte lite belöningsgodis. :) Drog hem till mormor och tog ett varmt bad ^^ och åt middag. Det har varit en riktig mysig dag. Enda nackdelen är att jag känner att en förkylning är sakta men säkert på ingång. Hoppas jag klarar mig till helgen bara annars blir det inte kul! Nu är det dags för mig att logga ut. Thats all folks!

xoxo Lullu


Jag tittar aldrig ner på skärmen när jag tar webbcam-foton ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu