And then he just charged-

Efter utvecklingssamtalet som gick väldigt bra. Inga IG-varningar eller några problem alls. Tvärtom tillochmed. Väldigt skönt med tanke på hur förjevligt det var i nian. Anyway jag och papi satte oss på Nybergs och åt lunch. Supermysigt ^^ Pratade lite allmänt om vad vi ska hitta på i sommar. :) Sedan drog han till jobbet och jag promenerade genom Drottninggatan och köpte mig en lite almanack på Ordning&Reda. :) En mintgrön!


Och så köpte jag en väldigt sen julklapp till Olivia! :D Fast den får vara lite hemlig för jag icke om hon läser det här inlägget. Jag drog hem senare, tog ut Ville, handlade lite mat, städade, tvättade Ville!
Blöt hund!

Så nu har jag tjänat mig en massa extra vuxenpoäng. Lagade tom middag till bror å far. Tortellini med lufttorkade skinka och toppad med riven ost. :)

xoxo Lullu


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu