Hemkommen

Todiloo! 8)
Har kommit hem, gått å handlar(vuxenpoäng!), duschat, fotbadat och snart skall jag färga mina tånaglar svart. För Er information alltså. :) Hade Hanverk som vanligt idag. MEN runt tretiden drog vi oss till Berns för att gå på Dr Denims Modevisning för Vårkollektionen 2011. :D *Lycka!* 

När vi kom dit var det fuullt med folk och vi fick klämma oss igenom folkhopen för att komma till trappan till balkongen. Sen stod vi där och tittade ner på publiken och modellerna förstås. :) Fick med mig en liten Goodiebag också men det var inte så mycket intressant. :P Nu kurrar magen så det är dags för mig att dra till köket och kolla om middagen är klar! :)


Goodiebag+ min finfina väska från Naf Naf(Paris)

xoxo Lullu


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu