Hemma!

Phew! Nu är jag äntligen nyduschad och fräsch och väntar på middan! :) Har varit ute på Vendelahs landställe i flera dar så nu är jag redo att ge mig ut på statsäventyr! Måste planera en massa saker när jag ska bort från stan och till landet. Speciellt på vintern eftersom att på sommaren kan man dra ner till stranden och bara lata sig. På vintern hamnar man till slut framför teven och kollar på oändligt många filmer. Vilket är supermysigt med en kopp varm choklad i händerna... I en eller två dar. Jag kan bli så sinnessjukt rastlös att jag blir nervös och sjuk om jag inte får vara ute och promenera eller dra ut på en utflykt. Men nu har vi tagit en dagstrip till Norrtälje och shoppat lite, GÅTT till närmsta ICA och handlat och GÅTT tillbaka. Det tog en hel dag för Eran information! :P

Sen har vi lagat mat, flummat oss och kollat på oändligt många filmer. I en sådär en-två dagar! Så imorgon är det kanske fotografiska som gäller med syrran å far min! :)

Vid det här laget vrålar min mage efter mat så jag ska käka och ska passa på att ladda kameran så att jag kan lägga upp lite bilder senare ;)

xoxo Lullu



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu