Just det har en blogg!

Guten Margen! vet ej hur man stavar)
Sitter och klickar på lite tangenter med en kopp te i handen. ^^ *Mysfaktor* Jag lyckades på ett snitsigt sätt komma upp ur sängen vid sextiden!! :O Efter 16 år har jag äntligen hittar lösningen med att gå upp på morgonen. Jag sätter på två larm. Ett som ringer när jag ska gå upp och en som går en kvart innan. På så sätt blir jag väckt ett antal ggr innan jag ska gå upp. Jisses vad svårt det ska vara ibland. Idag är det idrott och engelska. Slutar 11:40!!  :D Schemat är ändrat så vi slutar supertidigt på fredagar och 10:00 på tisdagar!! Woop Woop.
Ikväll styr jag mina steg mot Olle och vi ska se vad vi gör! Roligt kommer vi att ha iallafall! ;) Apropå det så lägger jag upp lite biloder från förra helgen då vi fick en ryck halv ett på natten och hade photoshoot. :P Bilder från de senaste veckorna lägger jag upp när jag kommer hem igen. Vilket är om ca 5-6 timmar! :D
Numera min profilbild på FB
Min superskönascoolabästaste vän Ålle(olivia)! :D
Bite the Buddha!
Här är vi som mest normala!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu