morron

Tjaaa! :D
Ska alldeles strax dra till Hornstull å möta upp Ullis :) Ska ta en kall promenix och luncha sen kanske vi ska sätta oss på ett fik å dricka varm choklad. ;) Igår var jag ledig så jag drog in till stan med Siri(systern min) å papi och gick på fotgrafiska och kollade in Lady Warhole- och Fashionutställningen. :) Mycket intressanta och inte minst nämna vilka häftiga bilder de ställer ut! Efter museumet gick vi upp till Tjärhovsplan och letade restaurang. Det blev Sonjas grek(på Restinernasgatan ;)) Underbar mat och sjukt trevlig servitris! :)

På kvällen åkte vi hem och gick förbi Statoil och köpte fredagsmys. Satt en timme med datan och teven för att sätta igång en film. Våran dvd är trasig så vi får koppla in en massa sladdar överallt etc. Väldigt komplicerat och ganska ointressant. Bilder från igår kommer upp när jag kommer hem för NU måste jag rusa.

xoxo Lullu









Bilden till höger är en av mina favoriter.

Signaturbilden för utställningen :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu