Nä nu fan!

Nä nu fan är jag trött på mitt hår. :K Jag vet att jag har fantaaastiskt långt hår och om jag klipper mig är jag dödsdömd. :P Men till slut får man nog. Mitt hår har inte sett en frisör på 4 år och tre måndader. :S Och om jag klipper mig är det inte hela världen. Det växer ju ut tillbaka. :)

Nu får jag länka bilderna för att det inte går att kopiera från hemsidan: http://toniandguy.com/style-finder

Något liknande som det är på bilden vill jag ha. Det vore så skönt att gå upp på morgonen, rufsa till håret, lite hårspray och sen klart!

Hmmmm.. Ska hitta en BRA frisör först! :)

xoxo Lullu



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu