Not so guilty.. 8)

Har fyllt min lilla mage med mamis goda socker- och hasselnötskaka. ^^ Nu väntar en ostpaj på mig i ugnen å sen ska jag dra ut hunden i mörket. -.- Ikväll flyttar jag till papa! :D Ska leta reda på min USB sladd till le camera och lägga över alla bilder. har ca 4678 777 bilder på kameran. Köpte världens bäästa lunch idag! Soup in a cup! Jag vet mycket väl vad en soup in a cup är (no shit, sherlock) Men jag har aldrig märkt det fenomenala med det. Så underbart gott och såå himla lätt att äta. Istället för att torra mackor, greasy wraps eller slajmsushin på ICA. Om man nu vill tänka lite på månadsbudgeten som jag gör just nu. Tog tre år att inse att man inte kan kalasa med en massa fika dag ut och dag in, hehe. :P Skriver 2night!
xoxo Lullu


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu