Snö, kyla å varma bad

K-K-K-K-K-K-Kaaallt!!
Har frusit arslet av mig idag! Det snöade som fen och jag var tvungen att ta ut hunden-som-hatar-blöta-å-snöiga-saker.. -.- Jaja sen rushade jag mot tuben och när jag är framme ser jag att tåget kmr om 3 minuter kan jag pusta ut. Och inte nog med det. En snubbe räcker en påse i ansiktet på mig. Det visar sig innehålla kakor å te. Det var reklam för en ny mataffär: netxtra.se. :) Har engagerat mig ca 10% ungefär i skolarbetet idag.. :P Men är ledig imorgon så jag får satsa på tordag ;) Imorgon är det utvecklingssamtal och efteråt ska jag å papi till Cafét Nybergs :D Ett jättemysigt café med oldfashion inredning och ligger supernära min skola. Mycket konstigt att jag ännu inte fikat där en enda gång.

Efter skolan tog jag ut Ville igen på en lååång promenad. När jag kom hem vart jag så frusen så jag lade mig i badet och njöt en stund. ^^ And thats all folks!

xoxo Lullu






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu