Still alive, yet! 8)

HEllo!
Sitter och softar framför youtube. Ska göra lite Hantverksteknik å planera inför nästa vecka. ;) Woop Woop!
Hade fetkul igår hos Ålle. Hade roligt, kul, awesome och rena rama parteyfeeling för hela slanten! :) Idag drog jag å Ålle till Macedonken och åt lite lunch. Sen mötte jag Vendela vid centralen och vi tog en fika på Coffeehouse och sedan drog vi runt lite på Drottninggatan. Jag drog hem. Badade, spelade Wii(WIIII :D) och åt middag och nu sitter jag här och skriver. Men nu måste jag sluta skriva så att jag kan förbereda inför veckan! Pözziz :*

xoxo Lullu


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu