You talk, I walk

Morgon!
Ätit en underbar frukost och funderar på att dra ut och göra något i solen. :) Systern min är hemma så vi ska hitt på något mysigt ikväll och gosa sönder varandra. Igår var jag på en uuuuunderbar middag hos min kära Ullis. <3 Fick skagentoast till förrätt, biff med potatiskuber och en sås gjord på creme fraiche och spenad. Väldigt väldigt gott! Jag skulle ha fotat allting eftersom att hon lade upp allting så fint på faten, men jaa. Det får  bli en annan gång. I fredags slutade jag tidigt, men jag drog hem direkt och latade mig.Skulle ha gått på en fest med Ollie, men det blev inställt tyvärr. Så jag satt med mami och kollade på film halva natten. ^^ Ska ta med mig kameran till skolan imorgon och fota det jag håller på med just nu. Nu håller vi på med detaljövningar till skjorta. Alltså vi lär oss att sy de svåraste sakerna på ett plagg innan vi syr själva plagget. Till exemple kragen och manschetten till skjorta. Och tro mig, det är inte lätt. :P Ha det så länge!
xoxo Lullu


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu