Absolute Want List

Till våren vill jag ha en hel uppsättning med pasteller på mina läppar. Varför inte matcha läppstiftet med outfiten. Så därför ska jag gå loss på In & Finns smink hylla. DE har superbilliga läppstift och det bästa är att de är 100 ggr bättre än alla svindyra läppstift! :D


Eftersom att jag planerar att köpa en massa galna toppar i vår så ska jag satsa på enkla strikta byxor. Och numera handlar jag bara mina brallor på Zara. Eftersom att de passar mig och håller i vått och torrt!

Enkla byxtight
Men med fina detaljer ;)


Nu har jag också tänkt på att satsa på ett par ljusa brallor eftersom att jag bara köper mörka. Så jag fastande likt ett tuggummi under en sko för de här! Dock skulle jag matcha dem med en vit blus med svarta detaljer(+ ett vitt/blekt läppstift?) ;)

xoxo Lullu

Postat av: mikaela

äsch men snart måste väl våren komma till sverige också! det är dock riktigt härligt att kunna cykla med bara vårjacka...



snyggt! zaras nya vårkläder är helt underbara...

2011-03-23 @ 21:55:25
URL: http://galago.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu