Another day of sickdom

HejHej
So far har jag inte gjort något annat än att kolla på S.A.T.C och bakat kladdkaka och tagit ut hunden på en repa. Och nu ligger jag döendes i sängen ihopp om att få lite livskrafter till att ta mig till köket och ta en torr bit kladdkaka(man lyckas aldrig med bakningen är man när sjuk..) och mera vatten. Jag blir verkligen uttorkad när jag är sjuk. Har svept tre glas juice, två glas juice och snart fyra glas vatten. Och nu vill jag ha mer! Eller snarare behöver mer. Cya!

xoxo Lullu


Just det jag sov med papilloter inatt så mitt hår är lockigtlockigt
lockigt!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu