Bowbowbowbowling

Ciao!
Sitter och chillar på sängen med laptop i knäet och med hunden vid sidan av. ^^ Idag skall jag möta Vendela i stan och vi ska flamera runt och jag får inte köpa något! Nu får det vara nog med shopping. Får hitta på saker man kan göra helt gratis eller för en liten summa. t.ex.
-Promenera(det är bra väder idag)
-Istället för att fika för en förmögenhet. Baka, koka kaffe hemma och sätt dig tillrätta med en kompis på en parkbänk med filtar!
-Simma å träna på Forsgrenska(Medborgarplatsen) 20:- kostar det för ungdomar.
-Istället för att shoppa. Sitt hemma och gör nya kläder av gamla t.e.x ett par shorts att ett par trasiga jeans.

Vad har ni för tips? Kommentera gärna isåfall! Jag skulle t.om. kunna behöva lite tips. (:

Ikväll blir det iallafall bowling med V och hennes nya boyfriend. Spännande, spännande. Hoppas jag slår alla i bowling bara,mahahahaha. Nu kurrar min maget galet mycket så jag ska keka lite frukost. CYA!

xoxo Lullu




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu