Från i onsdagsmorgon!!!

Morgon!
Sitter med morgonkaffe och morgonägg. Har kanske lite smått bråttom till högskolan eftersom att jag inte har bestämt mig för att tvätta ut allt wax ur håret eller bara låta det vara och leka white trash.. Hmm.. What to do..

Igår var vi på St:Erikshjälpen och pysslade. Det var suuperkul, men tråkigt när vi var tvugna att gå.. Köpte med mig lite saker som näthandskar a' la 50-tal, en portmonä, en ring och världens underbaraste brosch! (Bilder kommer!) När vi var klara där åkte vi hem och gjorde oss iording för att gå ut och äta på Anna-Gretas. En tapasbar med underbar mat och tja vi fick rulla hem, systern å jag. Så om du är i jönköping och spendera kvällen med nära och kära på en bra restaurang ska ni gå dit! När vi hade rullat hem satte vi på en film och msös i soffan med rester från kladdkakan. :)




Fynd från St: Erikshjälpen :)





Två tjeyer på G!



xoxo Lullu


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu