Glömmer bort minnet i minneskortet

Tja people!
Ska dra å möte ÅllePålle snart. Ikväll är det buller och bång som gäller. Idag har jag käkat lunch hos mormor och promenerat runt på Kungsholmen. :) Igår var jag å Ullis i Kfem och gick på inspelningen till "Trinity and Susannah stylar Sverge" Mycket roligt och det var häftigt att se dem live och se alla som de stylade om live också. Det blir en annan grej. Såå därför ska jag be om publikplats imorgon oxå fast då filmar de någon annanstans. :) Nu avslutar jag denne text med gårdagens bilder.

p.s jag glömde minneskortet i datan hemma så det blev fem bilder på Trinity och Susannah som jag bara kommer åt om jag tar ut minnekortet ur kameran och bklablbalbalaaa. d.s

xoxo Lullu



(lekte modell (:)


Älskade Ville


Jag å Ullis lekte lite modell också. ;D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu