God Aftonen

Sitter på sovrumsgolvet och bloggar som attan. ;) Idag har jag varit hemma och fixat som en riktig husmor! Jag har strykt lite kläder, bäddat, städat och packat undan resväskan. Internet fungerade knappt på bussen och blogg.se har strulat så det var ingen uppdatering igår. Nu ska jag plugga lite mönsterkonstuktion och kanske även lite svenska om jag är duktig. Ska göra lite chokladbollar på det också för att ha lite "pluggodis" ;) Puss på er eller Ha det!

xoxo Lullu

Bliiiiiing ;)

En suddig men typisk sida ur min mönsterkonstruktionsbok. Kan ni gissa vad det är för klädesplagg??


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu