Kappakappachino

Åhh HERREGUD vad jag vill ha denne jacka! Den är på rea och finns i min storlek. Problemet är bara att jag har spenderat alla mina pengar på kläder, presenter, kläder, fika och kläder. :/ Men om jag är flitig och noggrann nog. Kaaanske jag kan sy upp en liknande??? Något att jobba med på påsklovet. Låter mer lovande ju mer jag tänker på det. :) Aja här kommer den iallafall.
Egentligen tycker jag att ha en vit kappa är ganska tråkigt och säger inte så mycket. Men det är otroligt andvändbart och det är alltid snyggt att matcha med en galen outfit under. ;)
xoxo Lullu


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu