Leka kameramodell

Hej igen!
Håller på och avslutar svenska uppsatsen som ska in på fredag då vi ska skriva om hur man gör olika övningsdetaljer till hantverken. Det är jag och Viktoria som jobbar i grupp och vi ska skriva en beskrivning till hur man gör en trikådetaljs övning! :) Vi har en asbra beskrivning och håller på med en powerpoint som visar i bild hur man gör. Kommer att bli hur bra som helst. Dock har jag inte kommit superlångt, men ska fortsätta imorgon och peppra i mig alvedon, cola zero och massor av peppmusik! För tillfället leker jag med cameroid så därför kommer det knäppa bilder senare i inlägget. ;) Imorgon satsar jag på att gå till skolan och åtminstone vara med på mönsterkonstruktion och hantverksteknik! Til then, ha det!

xoxo Lullu


En bild från våran powerpoint!




HulkLollo

GladbakomluggenLollo


UndraomjagskahaentillkakaLollo



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu