Look at me now

Tja!
Var så fokad på hantverken och jobbat etc etc så idag blir det en enkel snapshot. Imorgon är det boxning på idrotten! :D Ochochochochoch jag har totalt glömt bort att säga att jag ska på My Chemical Romance konsert imorgon med Nike i min klass!!! Har lyssnat på dem till och från sexan och gillar deras musik väldigt mycket. Jag lyssnar på mycket musik och har en bred musik smak så jag gillar de flesta band/artister. ;) Så jag ska skynda mig hem och byta kläder och köpa mat och sen bege mig till annaxet och köa med Nike! Nu SnapShotTime

xoxo Lullu



Time for Tea


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu