Lördagen den 19:e Mars

Heeeeeeeeeeej :D

Igår var den bästa i mitt liv! Svetten rann, hela rummet gungade, människor som skrek,sjöng,hoppade, trängseln, bandet, musiken. Det var allt och mycket mer av vad en konsert ska innehålla! Det är inte så många som gillar My Chemical Romance, men det jag gillar med dem är deras texter. Vad de betyder och deras artisteri. Hela bandet kör verkligen på och det är det som gör det så äkta. Istället för en jäkla Bieber Bäver som springer runt på scen och lalar. Det var bara så magiskt när de klev in på scen och körde igång! Jag kommer nog inte uppleva någonting såhär jäkla underbart på ett väldigt, väldigt bra tag.

Jag stod och väntade ca 5 timmar i kyla och snö, men det var det värt! Är på snudden att tappa rösten, men det är det värt! Jag har så ont i leder och axlar, fortfarande så värt. Ni som inte håller med var inte där! :)

xoxo Lullu



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu