När man vet att det är vår

Heeeej!
Har haft en helokej dag. Kärnämnen as usual och efter lunchen hade vi en man som överlevt förintelsen som föreläste. Jag förväntade  mig att det kanske skulle komma en eller två tårar från mig, men det kom inte längre än till en liten skvätt i ögonvrån. Men jag blev bokstavligen talat yr när han berättade om saker han har sett och upplevt. Ibland trodde jag att jag skulle ramla av stolen och svimma. Så den här föreläsningen kommer jag minnas väldigt, väldigt länge! Om ni har möjlighet att få höra någon som överlevt förintelsen måste ni gå och lyssna. Man inser hur lycklig man är som får mat, varma kläder, tak över huvudet och får vara med sin familj varje dag. Var tvungen att pussa lite på min mami när jag kom hem och njöt av varje tugga jag åt av min middag. :)

Efteråt mådde jag så illa. Blev kanske lite illa berörd av föreläsningen. När jag kom hem och såg min lilla bebis springa emot mig så släppte det och vi tog en långpromenad i solen. :) Imorgon hoppas jag att jag får tillbaka mitt resultat från Mönsterkonstruktionsprovet!! Ska skissa vidare på min kollektion på formgivning. Det var allt för idag! :D

xoxo Lullu




Glad chey!! :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu