Säääääkert!

TjaTja!
Idag har jag jobbat på som en liten ättrig myra. Gjort det mesta på en knäppningsdetalj, gjort en planering, tygneräkning samt måttagningsschema. ;) Och så har jag ritat alla mönsterdelar till trikåtop som vi ska börja sy på tordag tror jag. På eftermiddagen såg vi Factory Girl. En awesome film som jag måste se igen för jag hängde inte alltid med. Det är en såndär film man måste se två gånger innnan man fullkomligt förstår sig på den. Lyckligtvis har jag den hemma så jag kan se den fleeera gånger. ;)

Efter skolan drog jag, Alice, Cecilia å Steffi till city och gick till Ohlsson och jag gick loss på tyger. Köpte hem ett trikåtyg, enkelt tunt svart bomulltyg och mocka i creme/beige nyans. Ska sy en jumpsuit av bomullstyget och en slags kuvertväska av mockatyget. Ska kanske sätta mig med det i helgen och då kan jag i lugn och ro visa arbetsprocessen. Efter Ohlssons drog vi oss till Söder. Jag och Cecilia satte oss på Tacobar i Söderhallarna och jag åt Enchilladas+guacemole. Jag måste alltid ha guacemole till mexikanskt, oavsett vad det är för rätt. När vi ätit oss mätta å glada på salssssa gick vi till Debaser Medis och mötte Alice. Har nämligen sett Säkert där idag. Så himla roligt och jag gillar verkligen sättet hon sjunger på och alla förklaringar hon har till varje låt! Har inte lyssnat så länge på henne så jag sjöng nog mest med i refrängerna, men jag gillar henne stort.

Nu kommer en BILDBOMB!

xoxo Lullu


Säkert!! :D


Förband!


Två trötta tjejer......
..........och en superglad Alice :3



En close-up på mina nyinköpta tyger ;)



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu