Vi små galna barn ;)

HejHej!
Känner att jag håller på att bli rejält sjuk. Kan knappt prata så det säger en del. Men jag måste till skolan imorgon! Kanske...? Det är ingen idé för mig att gå till skolan om jag är småsjuk för det tar bara en förmiddag så är jag dundersjuk och får nästan bli skjutsad hem för att jag inte kan sitta på tuben. Uschusch.. :( Idag fyllde gammelfaster Margareta 80 år och det firade vi med nära och kära. Vi kusiner+sysslingar hade krig i sovrummet. Jag vet inte vad det är, men alla förvandlas till små 5-åringar och ligger och brottas och kittlas. Det är helt underbart. Vi små galna barn ;)


Kusin Jonas, Syssling Mattias å Jag :)


Hahahah klockren X)


Mina fina underbara kusiner!

xoxo Lullu


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu